Vijfde dag

2 mei 2019 - Montamarta, Spanje

Vandaag vanuit Zamora vertrokken naar montamarta 19,1 km. Ik heb gelopen tussen onafzienbare graanvelden.Het was vandag ook niet warm er stond een frisse wind. Mijn blaar onder mijn linker voet begint weer aardig zeer te doen onder het lopen. Ik overnacht in de plaatselijke Alberqeu plaats voor 22 personen.vandaag over paden gelopen die al 800 jaar terug door monikken gebruikt werden.Waarschijnlijk kan ik morgen niet verder gaan omdat lopen nu zeer pijnlijk is.ik zal een paar dagen rust moeten houden

Dit was het weer voor vandaag.

1. Lisza en Peter:
    3 mei 2019
    Jammer Nico, dat die blaar weer opspeelt...
    Wel weer bijna 20 km op je looptraject staan. Tóch goed je rust nemen denk ik, om je blaar goed te laten helen. Laat je niet kisten door die 'rot' blaar! 💪
    Héél veel groetjes en sterkte van ons!
  2. Jan Van oers:
    3 mei 2019
    NICO, neem je rust anders wordt de bedevaart een lijdensweg; dat hoeft nou ook weer niet. Beterschap! En groetjes.
  3. Magda Broens-Voeten:
    3 mei 2019
    Rust toch maar even, met die blaar. Veel plezier met anderen te leren kennen.
  4. Wim van Heusden:
    3 mei 2019
    Nou Nico, ik zou eerst er voor zorgen dat de blaar hersteld is. Anders kan je niet verder straks. Kijk ook uit voor de gevreesde bacteriën en houd de blaarwond schoon. Veel sterkte en succes. Groetjes.....
  5. Ger en Rie:
    4 mei 2019
    Oeps toch gaan lopen met die blaar. Laat die blaar nu maar eerst helemaal weg zijn voordat je verder gaat lopen anders is het volgende week misschien wel einde verhaal met je reistocht en dat zou jammer zijn. Even doorbijten en je rust nemen dan kan je misschien dinsdag weer met 2 gezonde voeten weer prettig verder wandelen. Beterschap en groetjes.
  6. Clazien Marijnissen:
    3 mei 2019
    Hopen dat je blaar snel weer over is en je weer verder kan! Maar nu eerst even uitrusten!