Vierde dag.

1 mei 2019 - Zamora, Spanje

Vandaag in Zamora aangekomen . Er is volop feest omdat het 1mei is, de dag van de arbeid. De stad zelf is heel er mooi, veel oude gebouwen en musea. Morgen verder naar de volgende stad of dorp. Je kom iedere dag wel andere mensen tegen die ook op weg zijn naar Santiago.

Tot morgen.

1. An van den Nieuwenhuijzen:
    1 mei 2019
    Ik heb je start gemist maar alsnog veel succes en kracht je kunt het. Groetjes An
  2. Lucie Blommerde:
    1 mei 2019
    Ik vind het spannend en hoop dat je weer snel weer kunt gaan lopen
    In gedachten zijn we bij je sterkte
  3. Lisza en Peter:
    2 mei 2019
    Hey Nico, geniet van al de mensen die je ontmoet en het moois om je heen. Zodra het mogelijk is, wandel jij gewoon weer voort! 🚶‍♂️💪
  4. Ger en Rie:
    2 mei 2019.
    Oh toch maar doorgelopen? We dachten dat je 2 dagen moest rusten vanwege je blaar onder je voet dus misschien wat dingen rustig aan ging bekijken 30 april. Fijn dat je toch verder kon en zo geniet! Groetjes van ons 2
  5. Ger en Rie:
    2 mei 2019
    Hoi Nico we vinden het leuk om zo je te kunnen volgen. Jammer van die blaar maar nu kan je rustig de stad bekijken en ach er komen nog heel veel dagen om te lopen dus dan is het prettiger als je blaar geen last meer heeft. Veel succes verder en groetjes van ons 2.
  6. Bassie & Niekool:
    2 mei 2019
    Nicootje! Hoest met de voetjes? Zoals ze in Spanje zeggen Mañana Mañana dan komt het altijd goed. Bessos de Niekool & Bassie
  7. Jan Van oers:
    2 mei 2019
    Houd je rust vanwege de blaar, Nico. Beterschap ermee.
    Groetjes
  8. Rina en Anton:
    2 mei 2019
    Wij hopen dat je weer snel je pelgrimstocht te voet kunt voortzetten met geen of weinig last van blaren. En misschien spreek je over een tijd een aardig woordje Spaans, met al die Spanjaarden die je onderweg ontmoet😉
  9. Betty Bouwhuizen:
    2 mei 2019
    ons moeder zou zeggen je voeten met uierzalf insmeren je Broertje
  10. Klaas en kitty:
    2 mei 2019
    Niek succes met je blaar. Maar vergeet ondertussen niet te genieten. Komt goed hoor. Zo te zien zit je in het lekkere weer, hier is het wat bewolkt. Veel plezier.
  11. Maja boeren:
    2 mei 2019
    Hallo Nico veel plezier en geen blaren lopen dan neem je maar de bus dikke kus maja 🥰