Zesde dag

3 mei 2019 - Tábara, Spanje

Vandaag met een taxi van Montamara naar Tabara verplaatst. Het was onmogelijk om te lopen. Tabara is twee routers verder waar ik morgen weer mijn Spaanse vrienden ziet. Ik hoop dan dat de blaar is ingedroogd.

Hier in Tabara lijkt het of de tijd heeft stilgestaan, men bewerkt kleine stukjes grond met een ploeg met ezels ervoor.

Er zijn legio ooievaars nesten .

Verder valt er niet zoveel te melden, twee dagen rust

Groetjes, zie de foto's.

1. Vanja:
    3 mei 2019
    Leuke foto's Nico, hopelijk gaat het snel beter met je voet. Veel plezier
  2. Jo:
    3 mei 2019
    OMG, wat een grote blaar!!! Ga in godsnaam genieten van alles om je heen en van de mensen en loop even niet, neem een happie en een sappie en rustig aan, dat lopen komt wel weer, geen haast toch? ;-)
    Je blijft een topper. Dikke Hug.
  3. Jan Van oers:
    3 mei 2019
    Per taxi gaat het ook. Maar beterschap met de blaar. Groetjes.
  4. Rien van Dorst:
    3 mei 2019
    Heel verstandig 👍er zijn nog genoeg kilometers te gaan. Mijn vader ploegde 60 jaar geleden ook zo maar dan met een mooi paard voor de ploeg. Hou het leuk. Groetjes R&M.👋
  5. Maja boeren:
    3 mei 2019
    O Nico wat een blaar dat ret je niet hoor met een dag doe rustig aan het moet wel leuk blijven ook genieten hoor 👍🤩😘
  6. Jan en Ria Wiegers:
    4 mei 2019
    Wij beschikken nu weer over internet en gelezen dat je problemen hebt met je blaar. Verzorg die vervelende blaar goed en dan hopen dat die snel genezen is.
    Jan en Ria
  7. Ger en Rie:
    4 mei 2019
    Nou zeg dat is echt heftig zo'n blaar. Wel kalm aan doen hoor en niet te snel weer gaan lopen anders ben je over een week misschien helemaal uit gewandeld en moet je naar huis en dat zal niet je bedoeling zijn. Sterkte.👍😙
  8. Patrick Marijnissen:
    4 mei 2019
    Dikke vette pech die blaar zeg. Hoop dat je snel weer met de groep verder kan. Succes daar en genieten maar 👌🏻🍀
  9. Gerda en Duco:
    4 mei 2019
    Jeetje Nic wat een blaar! We snappen dat het lopen zo niet lekker gaat. Geniet maar van de omgeving en van het lekkere weer. We wensen je beterschap met je voet en we zien je volgende verhaal tegemoet. Lieve groet Gerda en Duco.?
  10. John en Annie:
    4 mei 2019
    Hey Nico sterkte, hopelijk kun je na een dag of wat weer verder.
    Groetjes Annie en John
  11. Talitha Pelamonia: