Twaalfde dag

9 mei 2019 - Santiago de Compostella, Spanje

Van morgen opgestaan met een zeer pijnlijke en dikke enkel, in de hostal was een dokters echtpaar uit Amersfoort, hij heeft mij sterk aanbevolen om te stoppen met lopen om verdere schade te voorkomen. Ik heb een sterke ontstekingsremmer gehad. Eide avontuur.

Ben met taxi naar santiago gereisd, ik was 80 km van het einddoel.

1. Gerda en Duco:
    9 mei 2019
    Wy hebben Marian net gesproken, goede terugreis en neem er een vino tinto op. Groetjes
  2. Chantal:
    9 mei 2019
    Jammer dat het zo stopt. maar moedig dat je bent blijven proberen. Sterkte met herstel van de enkel.
  3. Rina en Anton:
    9 mei 2019
    Wat ontzettend jammer Nico. Maar het is niet anders. Je bent weer een hele ervaring rijker. Geniet nog van Santiago en een goede terugreis.
  4. Lisza en Peter:
    9 mei 2019
    Wat jammer voor je Nico. Maar het pad dat je gisteren hebt bewandeld, was écht een pelgrimspad, zéker met een geblesseerde enkel. Eigenlijk zó dicht bij je einddoel....maar kranig gedaan hoor Nico met deze lichamelijke tegenslagen! 💪👍
  5. Talitha Pelamonia:
    9 mei 2019
    Oom Nico u heel erg dapper en moedig van u dat u zover bent gekomen, dit kunnen ze nooit meer van u afpakken!
    We zijn trots op u!
    Goede terugreis, veel liefs uit Culemborg.
  6. Henk Hollestelle:
    9 mei 2019
    Wat een pech Nico petje af voor je prestatie.
  7. Ger en Rie:
    9 mei 2019.
    Jammer Nico maar je hebt het echt geprobeerd. Best iets om trots op te zijn en je bent nog ver gekomen hè. Ondanks alle narigheid toch veel moois gezien. Het allerbeste gewenst en beterschap. Groetjes en misschien tot gauw.
  8. John en Annie:
    9 mei 2019
    Hallo Nico, je hebt je best gedaan maar met zo’n blessure is het al knap dat je zover gekomen. Je hebt een mooi avontuur beleeft en interessante lieve mensen ontmoet. Volgend jaar beter, grapje!! En Marianneke staat je op te wachten met open armen!! Groetjes van ons en we zien elkaar weer bij Achilles
  9. An van den Nieuwenhuijzen:
    9 mei 2019
    Jammer Nico maar het is geen blijvende blessure waard ik vind het heel stoer wat je gedaan hebt want het is afzien.
  10. Rien van Dorst:
    9 mei 2019
    Jammer, maar je bent een ervaring rijker. Kan van je to do list geschrapt worden. Goede thuisreis. 👍👋
  11. Klaas en kitty:
    9 mei 2019
    Gestrand met het eind in zicht. Maar een ervaring rijker. Gun jezelf de tijd om te genezen en te genieten en voorzichtig naar huis
  12. Wim van Heusden:
    9 mei 2019
    Net als Ajax, gestrand door tegenspoed. In ieder geval een kranige prestatie en tot gauw in Holland.
  13. Patrick Marijnissen:
    9 mei 2019
    Jammer ome Nico. Blijft toch een hele prestatie die je hebt verricht. Erg dapper maar helaas. Sterkte met je herstel
  14. Maja boeren:
    9 mei 2019
    Hallo Nico kom maar lekker naar huis dan kan je lekker relexen goeie terug reis .
  15. Lucie Blommerde:
    9 mei 2019
    Mooie prestatie 👍👍onder barre omstandigheden,jammer maar nu lekker naar huis eerst Santiago bezoeken,goeie reis en zorg goed voor jezelf😘
  16. Magda Broens-Voeten:
    9 mei 2019
    Een ervaring rijker en tot ziens bij Achilles.
  17. Maarten Janse:
    GOEDE REIS TERUG NICO EN BEDANKT VOOR JE VERHAAL.TOT ZIENS. MAARTEN
  18. Betty Bouwhuizen:
    9 mei 2019
    Goede reis terug te veel pech gehad maar een ervaring rijker dat kan niemand je afnemen Nico tot gauw liefs van ons Betty en Peter
    Toch een prestatie hoor resepct
  19. Frans en Lina Veele:
    9 mei 2019
    Jonge jonge wat een pech. Jij moet opgeven met een blessure en Ajax mist de finale. Hopend dat alles goed komt met je enkel. Prettig verblijf en een goede terugreis gewenst.
  20. Jan en Ria Wiegers:
    11 mei 2019
    Nico jammer dat het zo gelopen is maar nu gauw naar huis.Marian zal blij zijn je weer te zien
    Jan en Ria
  21. Bassie & Niekool:
    12 mei 2019
    Tijger! Voor ons blijf je de Santiago held! Snel naar ons Marianneke toe... 😘
  22. Jo:
    12 mei 2019
    Lieve Nico, je hebt er alles uitgehaald wat je kon, een ervaring rijker, ik doe het je sowieso niet na.
    Nu lekker bij je lieve vrouwtje, geniet van elkaar en sterkte met je herstel.
    Dikke kus voor beiden en ik hoop tot snel.