Negende dag

6 mei 2019 - Mombuey, Spanje

Van morgen om 7.30 vertrokken van Santa Marta de Tera richting Monbeuy. En nog voor ik de Tera uit was op de slechte weg uitgegleden en enkel omgeslagen, kon geen stap meer verzetten. Blaar volledig genezen, en nu dit weer. Ben door een bewoner naar Monbruy gebracht waar een dokters post is. Er is een foto van mijn enkel gemaakt,niets engs aan de hand.

Als het goed  gaat kan ik verder, er is niets kapot. Morgen ga ik naar Ourense waar ik een hotel neem.Als alles weer na behore werkt door naar de laatste etappe.

Ik denk over acht a tien dagen in Santiago te zijn.

Ook weer in dit dorp kerk van honderde jaren oud, alles gericht op de Camino de Santiago.

Ik verblijf in een onderkomen van de kerk, sober maar schoon, soms hoor je van die verhalen over vervuilde ruimte, ik heb zo niet gezien.

Prettige avond.

1. Rina en Anton:
    6 mei 2019
    Je hebt wel een enorme pech hoor!!
    We hopen dat je enkel snel hersteld en dat je je pelgrimstocht kunt hervatten. Over 8-10 dagen al in Santiago?? Is dat niet wat erg snel? Hou je taai en geniet er van. Lieve groet van ons.
  2. Lucie Blommerde:
    6 mei 2019
    Wat een pech maar gelukkig niets ernstigs veel succes verder.hou vol!,,
  3. Ger en Rie:
    6 mei 2019
    Nou ja zeg! Wat ben jij een pechvogel. Nu dan maar eerst echt voor 100% zorgen dat die enkel goed is anders kom je voorlopig niet in Santiago aan en zeker niet binnen 14 dagen.....Geen dorpje of kerk bekijken en je lekker laten verwennen in een hotelletje en je rust nemen. Liefs van ons.
  4. John en Annie:
    6 mei 2019
    Hey Nico, nu stoppen met ongelukjes en op naar Santiago, vanaf nu gaat alles op rolletjes. Groeten van ons
  5. Rien van Dorst:
    6 mei 2019
    Potverdorie!! Nu ben je bijna iedere dag in een kerk geweest! Schijnt niet te helpen. Maak er toch nog het beste van. Groetjes R&M. 😚 van M.
  6. An van den Nieuwenhuijzen:
    6 mei 2019
    Nico toch wat een pech, we gaan ervan uit dat je het nu wel gehad hebt en dat er alleen nog mooie dagen komen. Groetjes
  7. Gerda en Duco:
    6 mei 2019
    Nic, hoe moeilijk het ook is, je moet die heilige Jacobus maar eens aanroepen! Mucha fuerza
  8. Christien:
    Wat een pech Nico!
    Zorg wel voor genoeg weesgegroetjes in de kerk, je weet nooit of het werkt.
    Beterschap en weer op weg. Succes!
  9. Dick Ringelberg:
    6 mei 2019
    Het zit je blijkbaar niet echt mee Nico. Maar mentaal ben je natuurlijk ijzersterk en je gaat vast en zeker je voorgenomen tocht volbrengen. Veel succes, plezier (ook met je nieuwe spaanse amigos) en veel mooie foto's natuurlijk. Leuk voor in de Nieuwsbrief ..
  10. Chantal:
    6 mei 2019
    Aaaahhh paps, wat een vette pech weer!!!
    Maar weer rustig aan doen en genieten van de nieuwe vrienden en omgeving. Dikke knuffel en kussssssssss
  11. Lisza en Peter:
    6 mei 2019
    Laat die 'pechzak' maar achter in het kerker Nico. Die heb je vanaf nu NIET meer nodig. We hopen dat je enkel snel herstelt en jij je tocht rustig kunt voortzetten. Denken aan je... lieve groetjes van ons.
  12. Wim van Heusden:
    7 mei 2019
    Groeten van Achilles en beter opletten met lopen anders wordt het niets. Kop op makker. Je kunt het.
  13. Clazien Marijnissen:
    7 mei 2019
    Och wat een pech maar moet houden even goed rust .en dan kom het weer goed groetjes van Henk en Clazien
  14. Jo:
    7 mei 2019
    Nou, nou, je bent een uitdaging aangegaan en die heb je nu, volop....
    Je bent een dappere kerel en een doorzetter, je komt er wel, hoe dan ook ;-) Ook het alleen lopen, soms kilometers, bezinning, met jezelf geconfronteerd worden, het hoort er allemaal bij. Echter de ervaring en de goede vrienden die je ontmoet hebt zijn niet in geld uit te drukken. Koester het en volg je eigen pad.... dikke knuf.
  15. Betty Bouwhuizen:
    7 mei 2019
    Nico wat een pech toch, 13 september geboren Nico toch niet een ongeluksgetal he????
    Maar je reis heel wat af door Spanje, maar is 8-10 dagen niet te kort om al die kilometers te lopen dat kan zelf onze lieve Heer niet maar als je er maar komt, maak niet uit hoe of wat je komt er
    Beterschap en sterkte Betty en Peter
    en ons niet meer laten schrikken he
    succes Nico we denken aan je liefs