Derde dag

30 april 2019 - Calzada de Valdunciel, Spanje

Een heel zware dag, ik dacht dat ik ongeveer 20 km zou lopen, echter het waren er 26.

Nu zullen jullie denken maar 6 km meer, maar lopende maakt dat heel veel uit in een heuvel landschap.

Onderweg ben ik drie Spanjaarden tegengekomen uit Bilbao waar ik verder mee gelopen ben, communiseren was heel moeilijkaar maar toch begrepen we elkaar.

Mijn blaar onder mijn voet geeft veel problemen, een van de Spanjaarden bleek een gepensioneerde huisarts hij heeft mijn blaar behandeld Twee dagen rust houden.

Morgen ga ik per bus naar Samorra en ga woensdag en donderdag de stad bezichtigen.Vrijdag weer verder lopen

Dit is het weer voor vandaag.

Fijne avond.

1. Jo:
    30 april 2019
    Jeetje zeg, wat pittig, chapeau hoor! Doe inderdaad maar even rustig aan nu en geniet van de dagen in Samorra. Ik ben benieuwd hoe je het daar vindt. Hou je taai en geniet.
    Dikke knuf, Jo (landa de Jong)
  2. Jan en Ria Wiegers:
    30 april 2019
    Een blaar en ook nog eens een huisarts bij de hand. Dat is nog eens boffen. Geniet van de stad Samora en rust voldoende uit.
    Groetjes uit een zonnig Frankrijk
    Jan en Ria
  3. Magda Broens-Voeten:
    30 april 2019
    Even rusten en wat bezichtigen. Ook niet slecht. Wel heftig, dat wandelen.
  4. John en Annie:
    Zwaar hè Nico en 6 km maakt echt heel uit vooral met die warmte, sterkte
  5. Jan Van oers:
    30 april 2019
    Nu wordt het een echte bedevaart. Desondanks hou vol!
  6. Gerda en Duco:
    30 april 2019
    Nou Nic 6 km na 20 km dat je dacht te lopen is echt heel zwaar met deze temperatuur en hellend en glooiend landschap, inderdaad het advies opvolgen als deze medico dat adviseert. Maar veel terrasjes pakken, want je moet niet te veel lopen en de blaar laten “luchten”. Heel veel sterkte.
  7. Lucie Blommerde:
    30 april 2019
    Nu ff pas op de plaats en uitrusten maar en geniet van de omgeving.
    Sterkte met je blaar.
  8. Chantal:
    30 april 2019
    Aaahhh pap, balen van de blaar, maar fijn dat je advies van een huisarts hebt gekregen. Lekker uitrusten en genieten van de stad en vrijdag er weer tegen aan!!! Trots op je en een hele dikke kusssssssssss!!! 😘
  9. Chantal:
    30 april 2019
    Geniet maar even van de "rust" en daarna weer lekker verder wandelen. Top dat je het toch maar mooi even doet.
  10. Ger en Rie:
    30 april 2019
    Nou dat is een tegenvaller zo'n blaar onder je voet en wat een geluk dat je die huisarts bij je had (per ongeluk) die met je was opgelopen. Je ontmoet zo wel heel veel verschillende mensen hè en dat heeft ook afwisseling van gespreksstof. Als je blaar weer is genezen onder je voet heb je als cadeautje dan toch weer die 2 steden kunnen bekijken wat er anders niet van was gekomen. Sterkte en succes.
  11. Christien:
    30 april 2019
    Ja Nico, bedevaart is ook afzien.
    2 dagen ontspannen en dan er weer tegenaan.
    Groeten en veel succes!
  12. Lisza en Peter:
    30 april 2019
    Fijn toeval dat die arts op de juiste tijd op de juiste plaats was Nico. Advies goed opvolgen nu en maar genieten van je omgeving. Je hebt vandaag een beetje de grens overschreden (wel knap trouwens die 26 km!), dus voor de volgende loop ...doseren..... Goede nacht voor straks. Groetjes van de buufies
  13. Britt:
    Leuk opa groetjes Jasper en Britt
  14. Betty Bouwhuizen:
    1 mei 2019
    Jammer wat een pech maar ook weer niet want de arts was er in ieder geval niet voor niks op je pad gekomen geniet van deze rustdagen
    En echt ontspannen he groetjes Betty en Peter
  15. Patrick Marijnissen:
    Hoi ome Nico.
    Wat een geweldige uitdaging ben je aangegaan. Heel veel succes en vooral blijven lopen dan kom je vanzelf weer thuis 😉. Ik heb me aangemeld en blijf je volgen 👌🏻 Succes
  16. Clazien Marijnissen:
    Hoi Nico,
    Dat is vervelend een blaar.........
    Rust maar goed uit de twee vrije dagen die je hebt dan kun je daarna weer er tegen aan.