Zevende dag

4 mei 2019 - Tábara, Spanje

Vandaag een rustdag genomen om mijn voet wat kans te geven om van de blaar te herstellen. In Tambara wat oudheden bezocht zoals een kerk uit 1140 na christus . Er was ook markt waar regionale producten verkocht werden en de gebruikele rommel.Wel altijd gezellig. In de middag kwamen de caminoos weer binnen en werd het weer gezellig. Morgen naar Sant Groja De Tera. 21 km. Om 7 uur gezamelijke ontbijt en om 7.30 uur vertrekken.

Tot morgen en een fijne zondag

1. Henk Hollestelle:
    4 mei 2019
    Veel succes morgen
  2. Rien van Dorst:
    5 mei 2019
    Lukt dat alweer. Gelukkig. Fijn loopje. Tis maar 4 keer 5 km. Lijkt minder dan 20. 😉👋
  3. Lisza en Peter:
    5 mei 2019
    We hopen dat de blaar zover genezen is, dat je zonder last deze zondag van je wandeltocht kan genieten! Zet em op Nico! 🍀🌞
  4. Chantal:
    5 mei 2019
    Veel plezier vandaag. En hopelijk blijft de blaar rustig.
  5. Ger en Rie:
    5 mei 2019
    Gaat dat alweer? Rustig aan doen dan maar dan kom je er ook. In ieder geval kom je weer iets verder bij je einddoel. Veel succes vandaag. Onze vlag wappert gezellig in de wind met af en toe zon en dan weer een sneeuwbuitje. Jij hebt vast beter weer dus geniet daar maar lekker van. 🎊
  6. Ger en Rie:
    5 mei 2019
    Gaat het toch alweer? Doe maar rustig aan. Je komt evengoed wel aan, misschien alleen wat later. De vlag wappert vrolijk in de zon vandaag met af en toe een licht sneeuwbuitje. Daar zal ik geen last van hebben en we hopen ook niet te veel van je blaar. Veel succes en een fijne dag.
  7. Ger en Rie:
    5 mei 2019
    We bedoelen natuurlijk dat jij niet te veel last van je blaar zult hebben. Had ons stukje niet nagelezen voordat ik het plaatste. 😂 Rie
  8. Betty Bouwhuizen:
    5 mei 2019
    Hoi Nico en hoe is het gegaan het lopen of ga je morgen hoop dat het lukt groetjes en sterkte van ons Betty en Peter
  9. Betty Bouwhuizen:
    5 mei 2019
    Morgen ga je lopen nu succes hopen dat het goed met je voet gaat en dat je geniet van je omgeving en toy toy toy Betty en Peter
  10. Tamara:
    6 mei 2019
    Heel veel succes nog met lopen. Geniet er weer van 💪🏻