Achtste dag

5 mei 2019 - Santa Marta de Tera, Spanje

Vandaag van Tabara om 7 uur vertrokken naar Santa Marta de Terre. 25 km door heuvelland met mooie vergezichten. In Spanje is  in deze kleine dorpen niets te beleven, geen cafe of winkel.

Je moet zorgen dat je altijd eten en drinken in voorraad hebt,anders heb je een probleem. De eerste 14 km was ik alleen op de wereld niemand gezien, in het dorp Bercianos de val Verde kwam ik mijn Spaanse companjeros weer tegen, ze hadden mij gezocht. In vier dagen heb ik een vriendschap opgebouwd die niet meer stuk kan.

Namiddags hebben we uitgebreid gegeten , sinds dagen een stukje vlees met friet, smaakte voortreffelijk.

De kerk op de foto's is in 1034 gebouwd, hierop is de oudste afbeelding van Jacobus.

Nou volgers was het weer voor vandaag. Fijne wedstrijd van avond

1. Lisza en Peter:
    5 mei 2019
    Nico het doet ons goed om te horen dat je weer hebt kunnen lopen! Wat fijn dat je zulke fijne mensen ontmoet hebt en wat een belevenis weer om zo ' in the middle of nowhere' te lopen.... We hopen dat morgen óók weer een goede dag wordt voor je. 🍀💪
  2. Rien van Dorst:
    5 mei 2019
    De wedsrijd is al 4-0 voor ajax. Hopelijk is jou wedstrijd leuker. Klink al beter dan gisteren. Vooral doorgaan! 👋
  3. Lucie Blommerde:
    5 mei 2019
    Fijn om te horen dat je compajeros een beetje op je letten wat een belevenis
    Succes morgen tot horens,leuk zo opde hoogte gehouden te worden
    grtjesssssss
  4. Gerda en Duco:
    5 mei 2019
    Mooi man, dat je weer kan lopen. Op naar morgen. Groeten
  5. Annie en John:
    5 mei 2019
    Fijn Nico dat het goed gaat, wij genieten nu in Denia.
  6. Jan Van oers:
    6 mei 2019
    Gelukkig dat het weer goed gaat.
    Leuke ervaringen ook.
    Groetjes van ons
  7. Chantal:
    6 mei 2019
    Fijn om te lezen dat het weer lukte om te lopen. Koesteren die vriendschap. Geniet van deze mooie ervaring.
  8. Clazien Marijnissen:
    6 mei 2019
    Toppy hoor...ga zo door henk en clazien
  9. Ger en Rie:
    6 mei 2019
    Goed om te horen dat je weer kunt verder lopen. Mooi om zulke goede vrienden te hebben gemaakt en heerlijk om zo helemaal alleen in de natuur te lopen en te genieten. Daar is deze reis ook een beetje voor bedoeld hè. Je krijgt een hele andere kijk op jezelf en het leven. Mooie ervaringen.